loading...
بزرگترین وبسایت متن آهنگ های متین معارفی
آرمان بازدید : 117 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

(متن آهنگ زخمی) مثل زندونه برام این اتاق لعنتی،ای خدا حتی تو هم با من تنها بدی...آرزوهام تو دلم مرده حالم ناخوشه،حسرت روزای خوش داره من رو می کشه...باورم نمیشه که این همه تنها شدم،خستم از روزای تلخ خستم از دست خودم...چی بگم از حسی که تا دم مرگ رفت و مرد،چی بگم از قلبی که،از خیانت ضربه خورد...زخمیه عشقای پوچ،من به غم وابسته ام...خط کشیدم روی عشق،از ترحم خسته ام...

برچسب ها متن آهنگ،تکست ها ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

به بزرگترین وبسایت متن آهنگ های متین معارفی خوش آمدید،لطفا جهت پیشرفت وب و حمایت از پدر راک شرقی متین معارفی با‎ ‎نظرات و عضویت خود در سایت ما را یاری کنید،مدیر سایت: آرمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد وب چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 6,980