loading...
بزرگترین وبسایت متن آهنگ های متین معارفی
آرمان بازدید : 145 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

(متن آهنگ ستاره ها) قرمزی لبای تو،خون دل عاشقمه...عمر شکسته تو قفس،عمر منه مال منه...وقتی به من زل میزنی،میخونم از توی چشات...میخوام یه کاری بکنم،بشم ستاره تو شبات...سرتو رو شونه ی من،بذار و هیچ حرفی نزن...بذار تا معنا بگیره،سکوت بین تو و من...ستاره هارو خط نزن،از آسمون عشقمون...نگو که تنهام میذاری،تو همیشه پیشم بمون...قرمزی لبای تو،خون دل عاشقمه...عمر شکسته تو قفس،عمر منه مال منه...وقتی به من زل میزنی،میخونم از توی چشات...میخوام یه کاری بکنم،بشم ستاره تو شبات...برای دیدن چشات،دنیارو ویرون میکنم...همه ی دنیارو من از،عشق تو حیرون میکنم...

برچسب ها متن آهنگ،تکست ها ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

به بزرگترین وبسایت متن آهنگ های متین معارفی خوش آمدید،لطفا جهت پیشرفت وب و حمایت از پدر راک شرقی متین معارفی با‎ ‎نظرات و عضویت خود در سایت ما را یاری کنید،مدیر سایت: آرمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد وب چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 6,979