loading...
بزرگترین وبسایت متن آهنگ های متین معارفی
آرمان بازدید : 42 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

(متن آهنگ مجازات) من از لحظه ی مردن میترسم،که روز مرگم به خودم می لرزم،که ازم میپرسن این کارا چی بوده،چه حسی بوده یاد من نبوده،من از همینجا که دلم در به دره از عشق،برای بودن از بودن گذشتم،نمیدونم چرا از یاد رفتم،نفهمیدم که دنیارو شکستم...دلم آروم نداره بیقراره،به یاد آسمون چشمام میباره،گناهکارم میدونم چه کردم،مجازاتم رو میخواهم دوباره،مجازاتم رو میخواهم دوباره...مجازاتم رو میخواهم دوباره...(خب بچه ها،این آهنگم خوندم واسه شمایی که با من حال میکنید،و منی که عاشق شمامو برای شما خوندم و میخونم،البته اونایی که پشت سر ما حرفای مفت میزنن،مهم نیست بچه ها،خودمونو عشقه،ما میدونیم و خدامون که ما عاشقیم،عاشق خداییمو،عاشق مرگیمو،عاشقیم...اینم اونایی که گوش میکنن و از ما خوششون میاد یا نمیاد بدونن این راک شرقیییییییه...راک شرقی...

برچسب ها متن آهنگ،تکست ها ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

به بزرگترین وبسایت متن آهنگ های متین معارفی خوش آمدید،لطفا جهت پیشرفت وب و حمایت از پدر راک شرقی متین معارفی با‎ ‎نظرات و عضویت خود در سایت ما را یاری کنید،مدیر سایت: آرمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد وب چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 6,986