loading...
بزرگترین وبسایت متن آهنگ های متین معارفی
آرمان بازدید : 31 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

(متن آهنگ فقیر) درسته که من آدم فقیرم و نداری ام،اما بدون بالأخره یه روز می بینی کسی ام...اون روزا تو صد چی میخوای،به من بگو من گوش میدم...اما اول تو گوش کن،ببین من چی دارم میگم...منی که با تو بودم،برای تو سرودم،برای لحظه هامون،دست از همه کشیدم...برای تو ترانه،یه قلب عاشقانه،گذشتم و سپردم به دستت بی بهانه...ولی نموندی با من،ولی گذشتی از من،شکستی قلب خستم،دور از همه شکستن،غیر از تو هیچکی نشنید،صدای این شکستن،تا وقتی که رسیدم،به جایی که میخواستم...

برچسب ها متن آهنگ،تکست ها ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

به بزرگترین وبسایت متن آهنگ های متین معارفی خوش آمدید،لطفا جهت پیشرفت وب و حمایت از پدر راک شرقی متین معارفی با‎ ‎نظرات و عضویت خود در سایت ما را یاری کنید،مدیر سایت: آرمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد وب چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 7,014